Reklamacje
-
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
-
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 2.1. pisemnie na adres: Rógowa 16a 63-840 Krobia
2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info.agroradek@gmail.com -
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają charakter zaleceń i ich niepodanie nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
-
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu reklamacji, obowiązany jest dostarczyć Produkt wadliwy na adres siedziby Sprzedawcy: Rógowa 16a 63-840 Krobia. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione albo niemożliwe, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
-
Prośby o uznanie reklamacji prosimy zgłaszać za pomocą wiadomości e-mail na adres: info.agroradek@gmail.com.
-
W przypadku uznania reklamacji, Klient zostanie poinformowany o dalszym sposobie postępowania z Produktem – odesłaniu nowego Produktu i ponownemu dostarczeniu Produktu na koszt Sprzedawcy, bądź zwrocie środków na konto bankowe.
-
W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami postanowienia punktu 9 mają pierwszeństwo zastosowania przed postanowieniami powyższymi.